Monday, August 10, 2009

The Legal Escape

Yay…kembali ke klang. Stress jgak duk seminggu di Jempol. Bukan nak mencari kemewahan atau kesempurnaan tapi agak2 la kalau nak student berdikari. Ada hikmahnye perjanjian ptptn dijadualkan esok.

Aku bengangs bila:

  • hosp jempol bitau MSU tak hantar surat kepada management sana menyatakan kami 10 orang akan ke sana untuk attachment.
  • Supervisor xdak….rumah sewa lak cam umah tinggal (ayam masuk umah, air xde kt bilik air, jiran sebelah umah dak laki yang xbley blah), rumah retak, anai-anai lagi- adui kenapa lah aku tak amik gmbr umah tu yer
  • Ada sister wat t*#k ngan member aku

Ak Akhirnya banyak pengajaran yang aku belajar…off record ye. Nway sekarang aku dah kenal jalan ke kualo pilah + dapat umah baru=dah hepi da

umah sewa yg fully furnished

1st time g autopsi la katakan

yet i still miss Datin, Dr.Goon, auntie zarina and everything about IPR~ inilah wad TB

No comments:

Post a Comment