Sunday, September 6, 2009

Jempol...on the road again

Bila rotation di jempol dah tamat aku gembira dan sedih(x sangka ni). Gembira itu harus sebab borang penilaian dah siap diisi dan bercop pegawai perubatan U41. Sedihnye pulak kerana aku dah tak boleh pegi keje dekat2 kul 8, dah tak boleh duk umah besar dan terpaksa melupakan lalulintas yang tak pernah sesak di Jempol (sesak kat bazar sket je).

Kalau di Jempol, aktiviti sosial aku memang full la~ contohnye jaga kaunter outpatient ngan k.rozzana, makan2 ngan k.rozi, dapat tembikai free dari tuan rumah, jumpa patient yang 1st class punyer peramah, mandi kat jeram dan berbuka di mesjid. Pendek kata kalau aku hidup di Jempol mental health aku memang tip top..

Berikut adalah foto2 aku ketika mentalku fit...stress level: very minimum









Sekarang dah masuk forensik serdang, aih harapanla nak cuti raya seminggu. Sekarang ni aku redha jela raya 4 hari~ nasib baek x tempah baju 7 pasang. Walau bagaimanapun, aku tahu serdang akan menjadi tempat yang menarik.

Perkara terbaik minggu ini: aku dah jadi residen serdang semula (jumpa member2 lama, boleh pegi bazar Ramadhan sri serdang, boleh pg UPM stp hari)weeee.....Gud to be back.

No comments:

Post a Comment