Saturday, October 13, 2012

Biar jatuh terletak, jangan jatuh terhempas

Ya Allah Ya Tuhanku......tolonglah bawa puaka ini jauh dari hidupku
  • Tak nak buat sudah, buat apa ngungkit? Nanti tak dapat pahala-- eh silap kau paham ke nikmat dirahmati dan disayangi. patutla datang sini sorang2 takde kawan rupanya. dah klu pangai lagu tuu
  • Tak dinafikan kamu tu pandai tapi ekau paham ke how things work around here. lain padang lain belalang. dok bangga sangat perihal kejayaan sendiri tu watpe? tak inspired.....aspirated adalah
  • Yang aku xle blah tuuu ada hati mencelakan aku tengah2 exam. Nak dengki tu berpada2 la weyhh. Aku insan hina tapi perlulah ko magnify kuman seberang laut tapi mak beruang depan mata ko tak nampak. 
Semoga di masa hadapan aku tak jadi cam baghal...amin.
Peringatan untuk semua-- tak kiralah berjaya tinggi mana pun janganlah hidup nak tongkat langit, hidung nak tinggi je (ikut standard sendiri katanya....puihhh). Kalau kita ada belas ihsan ngan orang sekeliling, IKHLAS, bersikap adil (sebenarnya nak cakap jangan double standard...xpaham jugak? jangan pilih kasih) dan berhati2 dalam percakapan semua orang sayang. In fact people will root for you. 

*haaa aku follo twitter diva AA sebab ketandusan vocab nak choy-kan orang* resourceful kan

Lots of love (xpernah kurang okay)
EVITA PEONY

No comments:

Post a Comment